ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

ĆAO SRCE, TATA JE NA TELEFONU...MOŽEŠ MI DATI MAMU? NE MOGU NA KATU JE SA UJAKOM...

ĆAO SRCE, TATA JE NA TELEFONU...MOŽEŠ MI DATI MAMU? NE MOGU NA KATU JE SA UJAKOM...














– Bok srce moje, tata je na telefonu…. Možeš mi dati mamu?
– Ne mogu, na katu je u sobi sa ujakom Davidom.
Kratka šutnja…
– Ali zlato moje, ti nemaš ujaka Davida…
– Imam, imam, u sobi je sa mamom!
– Dobro, OK, onda, evo što ćeš napraviti: spusti telefon, otrči gore, pokucaj na vrata sobe i vikni mami i ujaku Davidu da je tatin auto upravo ušao u garažu…!
– Dobro tata



  Par sekundi kasnije, curica se vrati na telefon.
– Napravila sam što si rekao tata!
– I što se dogodilo?
– Pa, mama je počela vikati, skočila je iz kreveta gola, počela je trčati, poskliznula se na tepih, pala je kroz prozor, i sada je mrtva!
– Isuse Bože!… A ujak David?



Pa, on je skočio iz kreveta isto gol, počeo je trčati i onda je skočio kroz stražnji prozor u bazen… Ali je zaboravio da si prošli vikend ispraznio bazen da ga očistiš i sada je i on mrtav…’
Duga tišina…
Onda tata kaže:
– Bazen? Koji bazen? Jel’ sam ja dobio broj 6549 226???
Tu tuuuu, tu tuuuuu.
Share:

0 komentari:

Objavi komentar

BTemplates.com

REKLAMA

LAJKER

Blog Archive