ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

TRIDESETA MI GODINA,UVEK SAM DOTERANA, IZAZOVNA....OD KADA NAM PREGORELA MAŠINA...

TRIDESETA MI GODINA,UVEK SAM DOTERANA, IZAZOVNA....OD KADA NAM PREGORELA MAŠINA...


 






Trideseta mi godina, uvek sam doterana, izazovna… od kad nam pregorela mašina za sušenje veša, stvari sušim kod svekrve na žici.


  I moja draga svekrva me ošamarila kada je na žici za veš videla halteri i čipkasti veš, digla je prašinu oko toga kao da je najpoštenija žena na svetu. Čula sam telefonski razgovor izmedju moje svakrve i moje mame kako se žali na mene,


  kako ja ne bi smela da nosim taj veš jer žene poput mene “poštene” ne nose tako nešto, zapušila joj moja majka usta kada je rekla da pati za svoju mladost.
Share:

0 komentari:

Objavi komentar

BTemplates.com

REKLAMA

LAJKER

Blog Archive