petak, 26. svibnja 2017.

NE ZNAM KAKO DALJE DAŽIVIM...MOJA KĆERKA JEDINICA, MOJA PRINCEZA PRIJE PAR MJESECI....

NE ZNAM KAKO DALJE DAŽIVIM...MOJA KĆERKA JEDINICA, MOJA PRINCEZA PRIJE PAR MJESECI....









Ne znam kako dalje da živim… Moja kćerka jedinica, moja princeza prije par mjeseci se udala za najvećeg ološa u gradu… SMEĆE OD ČOVJEKA. Moja princeza ima samo 18 godina i ček je zbog njega i školu napustila, a on… on ima 39 i dva braka iza sebe, više puta bio i u zatvoru… da sad ne nabrajam jer mogao bih do sutra.



Na sve načine sam pokušavao da je urazumim, ali nije išlo. Prošlog vikenda sam mog “zeta” vidio sa nekom drugom djevojkom u jednom restoranu, bili su prisni, držali se za ruke i tako to… sve to me mnogo povrijedilo, bila je to kap koja je prelila čašu, prišao sam mu, zgrabio pepelnicu sa drugog stola i udario ga sa leđa u glavu.



Zbog nanošenja povreda završio sam u pritvoru, a moja kćerka kada je saznala šta se desilo došla je u stanicu policije i dala iskaz kako sam ja više puta prijetio njenom muži, kako sam bolesno ljubomoran, kako ih svakodnevno uznemiravam i još mnogo takvih optužbi. Odrekla me se, ne želi više ni da me vidi ni da me čuje, a ja zbog nje sada čekam poziv sa suda, možda dobijem i koji dan zatvora… Ne znam gdje sam pogriješio u odgoju, trudio sam se maksimalno, život svoj posvetio samo njoj nakon što sam se razveo od njene.



Share:

0 komentari:

Objavi komentar

BTemplates.com

REKLAMA

LAJKER

Blog Archive