srijeda, 31. svibnja 2017.

Muž mi je terenski radnik, tačnije bauštelac, radi u Njemačkoj, a je odgajam naša dva sinčića i uživam. Često njegove pare trošim kako bih platila drugim muškarcima da me J jer njega nema po 3-4 ...

Muž mi je terenski radnik, tačnije bauštelac, radi u Njemačkoj, a je odgajam naša dva sinčića i uživam. Često njegove pare trošim kako bih platila drugim muškarcima da me J jer njega nema po 3-4 ...










Muž mi je terenski radnik, tačnije bauštelac, radi u Njemačkoj, a je odgajam naša dva sinčića i uživam. Često njegove pare trošim kako bih platila drugim muškarcima da me J jer njega nema po 3-4 mjeseca, prosto moram, traži mi se.


 
Na sreću živim daleko i od mojih i od njegovih roditelja i kada sve saberem, jeste da živim sama, ali uživam u životu. Najbolji prijatelj mog muža je prošli vikend organizovao rođendansku zabavu za njegovu petogodišnju kćerku na koju sam i ja bila pozvana sa mojim sinovima. Cijeli dan smo proveli u dvorištu, roštilj, piće… čisto uživanje, A ŠLAG NA TORTU JE DOŠAO UVEČE :)… DOSLOVNO. Prijateljova žena je odvela djecu u kuću, jer je postalo hladno, a ja i prijatelj smo ostali sami, mislim znamo se, MOJ ČOVJEK iako njemu nikada nisam plaćala. Nisam gubila vrijeme, spustila sam se pod stol, raskopčala mu pantalone i počela “grickati desert”.



 Toliko nam je bilo dobro da smo potpuno izgubili svijest gdje smo i u jednom trenutku samo se pojavila njegova supruga i kada nas je vidjela, odnosno kada me je vidjela kako ga… hm, počela je da plače, sjela na zemlju i počela da kuka. Ja sva zbunjena, u šoku, kako da kažem PUNIH USTA skamenjeno sam je gledala. Nisam znala šta da radim, da se izvinem, ili da samo odem… otišla sam bez riječi, a po klince sam otišla sutri dan. Uglavnom blamaža života, ali na moju sreću neće me mnogo koštati, jer je prijatelj, reći ću samo vjeroučitelj, ne i koje vjere, da ne bih moju vjeru sramotila tako da to što se desilo ostaće vječna tajna. Njegova supruga ma koliko bila povrijeđena neće nikada moći to što je vidjela da iznese u javnost, jer to što se deilo za javnost je nemoguće. Mogu samo da kažem Bogu hvala 🙂
Share:

0 komentari:

Objavi komentar

BTemplates.com

REKLAMA

LAJKER

Blog Archive