petak, 26. svibnja 2017.

DANAS SAM DOŽIVIO STRAŠAN UDARAC....RADIM U TUDNIKU I KADA SAM SE VRATIO SA POSLA...

DANAS SAM DOŽIVIO STRAŠAN UDARAC....RADIM U TUDNIKU I KADA SAM SE VRATIO SA POSLA...


 







Danas sam doživio strašan udarac :(… Radim u rudniku i danas kada sam se vratio s posla i legao sam malo da se odmorim. Taman što sam sklopio oči, VRISKA… čujem iz kupatila dozivanje… moja žena iz sveg glasa vrišti UPOMOOOĆĆ,UPOMOOĆĆ.



Vjerujte noge su mi se odsjekle od straha, obzirom da je trudna, šesti mjesec, ma svašta mi kroz glevu prošlo. Skočim kao bez glave… počnem da je dozivam, ali u tom trenutku muk, nije se odazivala na moje povike, najgore stvari su mi tada prosle kroz glavu, pokušavao sam na razne nacine da otvorim al nisam mogao i šta ću morao sam razvaliti vrata. Kada sam ušao u kupatilo, vidim moju suprugu kako se skupila u ćošku i sva uplakana gleda ispred sebe u nekog žohra.



Da nije trudna razvalio bi je od batina, toliku dramu napraviti zbog gluposti, zbog ŽOHARA, ma nemogu da vjerujem. Crnčim pod zemljom, radim kao konj i kada dođem kući treba da se sekriam zbog gluposti. 10 godina života mi je danas oduzela, ali poroditi će se ona. Šta je to u ženskom mozgu pa su tako glupe, ccc…
Share:

0 komentari:

Objavi komentar

BTemplates.com

REKLAMA

LAJKER

Blog Archive