ponedjeljak, 19. lipnja 2017.

Imam 22 godine i toliko sam se razočarala u babu da ne želim očima da je gledam. Moja baba ima 72 godina i do prošle sedmice mi je bila idol, voljela

Imam 22 godine i toliko sam se razočarala u babu da ne želim očima da je gledam. Moja baba ima 72 godina i do prošle sedmice mi je bila idol, voljela











Imam 22 godine i toliko sam se razočarala u babu da ne želim očima da je gledam. Moja baba ima 72 godina i do prošle sedmice mi je bila idol, voljela sam je više od mame, a onda.. prošle sedmice vjerovali ili ne baba me je otvoreno zamolila da joj nađem nekog mlađeg muškarca da sa njim radi ONE stvari. Mislila sam da se šali, a onda je mrtva ozbiljna rekla da djedo već godinama ne može ništa u krevetu, da se totalno uželjela i da prije nego umre želi barem još jednom da radi ONE stvari. Nisam mogla da vjerujem svojim ušima, svojim očima… Ustala je i donijela mi 300 eura te rekla ako bude trebalo još da nije problem samo da joj što prije nađem nekoga da joj zadovolji želje. Tada sam pukla totalno, izgovorila joj brdo ružnih riječi i rekla da neću, ali…  baba mi je tada sa suzama u očima rekla da će se znati odužiti i da će sve što ima zlata, srebra, dukata… da mi istog trenutka pokloni, samo da se još jednom osjeti kao prava žena. Drhtavim glasom je govorila kako je očekival da ću je ja razumjeti jer sam i ja žensko. Obzirom da sam znala koliko zlata ima, vjerujte samo u dukatima sigurno pola kilograma, jednostavno samo zbog toga sam joj uzela tih 300 eura i odlučila da joj pomognem. Juče sam je odvela kod jednog samca kojeg sam pronašla u susjednom gradu i… Bože, i sada mi u ušima odzvanja zvuk babinog uzdisanja i dahtanja koje sam slušala dok sam je čekala u dnevnoj sobi. Ne znam da li je glumila da uživa ili je stvarno toliko uživala, ali tako nešto nikada u životu nisam čula svojim ušima. Ljudi 72 godina… da li je moguće, ja još uvijek nemogu da vjerujem, a bila sam prisutna. Osjećam se nekako baš odvratno jer sam joj omogućila da prevari djedu u tim godinama, a šta se može izroditi iz ovoga Bog sami zna… dogovorila se sa ovim što sam joj ga našla da se viđaju barem 3-4 puta mjesečno i ovo njeno ludovanje postaje mnogo ozbiljno. Šta ako se pročuje… svo zlato ovog svijete neće moći da sapere ljagu sa naše porodice, samim tim i mene… a pročuće se sigurno ako ovako nastavi da se ponaša, baba je totalno poludila 🙁 Ne znam kako da ovo sve prekinem 🙁
Share:

0 komentari:

Objavi komentar

BTemplates.com

REKLAMA

LAJKER

Blog Archive