subota, 17. lipnja 2017.

Lagani kolač s jagodama

Lagani kolač s jagodama








Primjetili ste sigurno već kako u zadnje vrijeme manje više objavljujem recepte za kolače. Ali, to niti ne čudi jer jagoda, višanja i trešanja ima toliko da jednostavno niti ne stignem napraviti sve što bih htjela probati a i teško mi se uopće odlučiti da li su mi draži kolači s jagodama ili kolači s trešnjama. Budući sam ovaj kolač radila za nedjeljni desert, odlučih da bude nešto kremasto, lagano i prozračno. Ustvari mi je prvotna ideja bila  napraviti jednu beze roladu sa šlagom i jagodama po receptu jedne moje prijateljice, ali sam brzo odustala kad sam shvatila da nas je jednostavno previše u kući za samo jednu roladu 😉 I tako sam krenula mućkati po svome: beze kore svakako  – jer mi baš pašu u spoju sa kremom, krema s Mascarponeom – malo konkretnija od šlaga ali dovoljno lagana i osvježavajuća za vrući dan i naravno neizostavne jagode! Moram priznati da me je sunce dobrano spržilo dok sam u kasno prijepodne brala jagode ali isplatilo se. Ovaj je kolač doista nešto fantastično, istovremeno hruskavo od beze kora, božanstveno kremasto i nadasve osvježavajuće od jagoda. Iako mi je namjera bila napraviti nešto veći kolač kako bi ga bilo dovoljno za sve, moji su ga slatkoljupci smazali gotovo cijelog u jedno popodne. Evo recepta pa provjerite zašto 😉



POTREBNO:

Za beze koru:

5 bjelanjaka
15 dag šećera
Za kremu:

50 dag Mascarpone sira
500 ml vrhnja za šlag
5 žumanjaka
15 dag šećera
1 vanilin šećer
1 vrećica želatine u prahu
oko 60 dag jagoda
PRIPREMA:



Beze kore:

Za beze miksati bjelanjke dok ne budu potpuno čvrsti pa tek onda dodati šećer. Još kratko promiksati.
U veliki lim na papir za pečenje rasporediti smjesu, poravnati i peći u pećnici na 160℃ oko 35 min, dok kora ne požuti.
Pečenu i rashlađenu beze koru iskrenuti iz lima, odstraniti papir i prerezati ju na pola kako bi se dobile dvije jednake kore.
Krema:

Miksati žumanjke sa šećerom i vanilin šećerom pa ih potom premjestiti u lončić i skuhati na pari oko 10 min. Maknuti sa vatre i ohladiti uz povremeno miješanje.
Izmiksati vrhnje za šlag da bude čvrsto.
Jagode očistiti i narezati na manje komadiće
Sjediniti ohlađenu kremu od žumanjaka, Mascarpone, šlag i želatinu pripremljenu prema uputama na omotu. Na kraju umiješati jagode.
Premazivati kremom prvo jednu beze koru, pa potom i drugu i na kraju premazati sa malo tučenog vrhnja za šlag kojeg ste stavili na stranu prije umiksavanja u kremu.

Dobro rashladiti i uživati u svakom zalogaju!

Dobar tek 🙂
Share:

0 komentari:

Objavi komentar

BTemplates.com

REKLAMA

LAJKER

Blog Archive