subota, 17. lipnja 2017.

Ledeni vjetar

Ledeni vjetar








Budući da se sada već na placu mogu naći lijepi primjerci jagoda, a ja obožavam jagode, kolači s jagodama se nameću sami po sebi, a da opet nisu samo jagode, odlučila sam nam za vikend ispeći ovaj fini kremasti voćni kolač. Radila sam po receptu iz knjige : „Moji najbolji kolači“, Gospodarski list, 1997 (spiralni uvez) u kojoj sam između ostalog našla mnoštvo finih kolača koji prilično dobro uspjevaju. Ovaj kolač radim relativno često; iako je najbolji sa svježim voćem, znala sam ga napraviti i sa voćem iz kompota i smrznutim voćem i bilo je jednako fino.



Za ovaj je fini desert bitno da prije posluživanja odstoji najmanje preko noći u hladnjaku, jer se tako svi sastojci najbolje prožmu i kolač se onda lakše reže. Ja sam izvorni recept malo modificirala, pa sam tako umjesto 3 beze kore, kolač napravila sa 2, jer mi se tako lakše reže, i u kremu sam dodala malo gustina jer mi se po receptu činila premekana.


Potrebno:


Beze kora:

9 bjelanjaka
30 dag šećera
1 jušna žlica jabučnog octa
Krema:

9 žumanjaka
4 žlice šećera
3 vanilin šećera
4 žlice oštrog brašna
1 žlica gustina
2,5 dl mlijeka
1 margarin
500 ml slatkog vrhnja
4 banane
5 kivija
50 dag jagoda
limunov sok
Priprema:

Beze kora:

Bjelanjke istući u čvrst snijeg, pa tek onda uz neprestano miksanje, dodati šećer i ocat.
Smjesu premazati preko jako nauljene alu-folije (ili papira za pečenje – čak i njega premažite uljem jer se inače jako zalijepi i grozno teško se skida sa pečene kore).
Peći (više sušiti) u pećnici na 150 stupnjeva C najmanje 1 sat. (pečena kora će imati smećkastu boju)
Pečenu i ohlađenu koru prerezati na dva jednaka dijela, oprezno skinuti foliju ili papir.
Krema:

Žumanjke, šećer i vanilin šećer miksati dok ne postanu pjenasta masa. Postepeno dodavati brašno, gustin i mlijeko.
Kuhati u loncu na pari oko 15-20 min dok se krema ne zgusne.
Hladiti kremu uz povremeno miješanje kako bi izbjegli grudice jer će se hlađenjem dosta stvrdnuti.
Narezati omekšali margarin pa ga mikserom izraditi u pjenastu masu a zatim ga pomiješati sa ohlađenom kremom i dobro izraditi.
Jagode i kivi očistiti i narezati na manje komadiće, a banane oguliti, narezati na kolutiće podjednake debljine i nakapati sokom jednog limuna kako ne bi pocrnile stajanjem.

Vrhnje za šlag ismiksati da bude čvrsto.

Redoslijed izrade:

Kora
Krema
Jagode i kivi
Šlag
Kora
Krema
Banane
Šlag
Ostaviti malo šlaga i premazati kolač svuda okolo. Po želji odgore možete ukrasiti voćem ili šarenim perlicama.

Dobar tek!
Share:

0 komentari:

Objavi komentar

BTemplates.com

REKLAMA

LAJKER

Blog Archive